BEL: 030 688 07 11 24 uur per dag en 7 dagen per week (Ook tijdens feestdagen).

Ritprijs berekenen

Vertrek

Bestemming


Reserveer

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als mijn vlucht later aankomt?

De chauffeur wordt automatisch geinformeerd door onze centrale. De centrale controleert alle vluchten online. Er worden in geen geval extra toeslagen of andere tarieven gehanteerd voor het wachten op uw vlucht.

Kan ik op rekening rijden? Hoe werkt het?

Indien u een rit op rekening wenst te reserveren dient u bij de eerste reservering op rekening een kopie van het legitimatiebewijs of een kopie van het uitreksel KvK mee te sturen naar info@tcmn.nl

Gaan jullie ook langs anders adressen?

Wij brengen u direct van uw huis/hotel of bedrijf tot voor de vertrekhal van Schiphol, The Hague Airport,Eindhoven Airport of andere Europese Luchthavens tegen zeer scherpe prijzen.

kan ik ook langs meerdere adressen?

Natuurlijk kan dat maar er zit wel extra kosten aan verbonden.

Kan ik mijn huisdier meenemen in de Taxi?

Uw kunt u huisdier meenemen in de taxi maar in de daarvoor bestemde kennels/ bench. In verband met eventuele allergieen van onze klanten, is het niet de bedoeling dat uw huisdier direct contact heeft met de autostoelen of grond.

Kan ik pinnen of met creditcard betalen in de Taxi?

U kunt pinnen in de Taxi maar er zit wel extra kosten aan verbonden van € 2,50 Voor het gebruik van een creditcard zijn € 7,50 extra kosten aan verbonden.