Vanaf heden werkt TCMN met een nieuw systeem. Het systeem CRM, staat voor Customer Relationship Management. TCMN is de eerste taxicentrale die met dit nieuwe systeem te werk gaat. De versie van CRM is speciaal op aanvraag voor TCMN ontworpen, zodat we klanten zo goed mogelijk kunnen helpen. Het nieuwe systeem heeft veel en verschillende voordelen om onze klanten voor en/of tijdens hun rit beter te kunnen ondersteunen.
De voordelen van CRM.
Als u bij TCMN een rit reserveert worden uw gegevens direct opgeslagen in het CRM systeem. Zodra u de eerst volgende keer belt met uw opgegeven telefoonnummer opent ons CRM systeem automatisch een scherm met uw gegevens.
Wanneer u dan voor de tweede keer wilt reserveren, zijn uw gegevens al bekend bij TCMN. U hoeft dus niet elke keer uw gegevens door te geven.
Met het CRM systeem kunnen wij de gereden ritten van wel 5 jaar terug bekijken. Mocht u dus vragen en/of een opmerking hebben, dan kunnen wij precies uitzoeken om welke rit het ging en welke taxi chauffeur deze rit gereden heeft.
Met het CRM systeem staan de chauffeurs direct in contact met de centrale. Mocht er dus een wijziging plaatsvinden dan ontvangt de chauffeur deze gelijk.
Dit is één van de redenen waarom u een taxi moet reserveren bij TCMN!